Lo imposible
Maria en Henry gaan met hun zonen op kerstvakantie naar Thailand. De dag na kerst verandert hun vakantie echter in een nachtmerrie, wanneer een angstaanjagend gebrul uit de zee oprijst, gevolgd door een muur van zwart water die alles op zijn pad vernielt.
In december 2004 gaat het hechte gezin van Maria, Henry en hun drie zoons op vakantie naar Thailand, maar de dag na kerst verandert de idyllische vakantie in een onbegrijpelijke nachtmerrie, wanneer een angstaanjagend gebrul uit de diepten van de zee oprijst, gevolgd door een muur van zwart water die alles op zijn pad vernielt. Terwijl Maria en haar gezin zich schrap zetten voor wat er komen gaat, verzachten onverwachte momenten van vriendelijkheid en moed hun angst.