Lorenzo (2004)
Lorenzo, een egocentrische kat die uit de hoogte doet tegen de andere katten over zijn eten en zijn mooie staart, moet met zijn eigen staart vechten als een mysterieuze straatkat hem betovert.
Lorenzo is een egocentrische kat die uit de hoogte doet tegen de andere katten over zijn eten en zijn mooie staart. Een mysterieuze straatkat ziet hoe hij zich gedraagt en spreekt een vloek uit over de staart van de ijdele kat waardoor die tot leven komt. De staart martelt hem door de kat te dwingen de tango te dansen waardoor hij zich uiteindelijk genoodzaakt ziet zijn staart af te staan.