Lost Tombs of the Pyramids
In de schaduw van de piramides onderzoeken archeologen een bijzondere opgraving. Kan deze geheime plek nieuw bewijs onthullen over de grote farao’s die deze geweldige momenten bouwden? Kan de ontdekking van een steen met de naam van farao Khafre een van de grote archeologische mysteries onthullen - wat er gebeurd is met de lichamen van de farao’s?