Mad Love
Het wilde en sexy verhaal van twee gepassioneerde jonge mensen die een mooi en ongelofelijk avontuur meemaken.
Rokkenjager Chris O'Donnell en de verleidelijke Drew Barrymore worden verliefd in Mad Love: het wilde en sexy verhaal van twee gepassioneerde jonge mensen die het mooiste avontuur van hun leven meemaken. De preutse Matt (O'Donnell) is meteen gefascineerd door Casey (Barrymore), het mooie en onvoorspelbare, rebelse nieuwe meisje in de stad dat zich niet aan de regels houdt. Wanneer ze met een permanente scheiding worden geconfronteerd, besluiten ze alles achter te laten en samen te vluchten. Ze voelen een soort passie, plezier en opwinding die je niet snel zult vergeten.