Magic Camp
In deze hartverwarmende komedie over het vinden van plezier en zelfvertrouwen in zelf-acceptatie, helpt en groep buitenbeentjes op zomerkamp een aan lager wal geraakte Illusionist zijn liefde voor magie herontdekken.
Als jongen was Andy Duckerman een legende op het zomerkamp van het Instituut voor Magie, een afgelegen school voor talentvolle Illusionisten in de bergen. Nu, op zijn 35ste, heeft hij moeite de eindjes aan elkaar te knopen als professioneel illusionist, en is hij gefrustreerd over de wending die zijn carrière heeft genomen. Maar als het Instituut Andy uitnodigt om terug te keren als begeleider, krijgt hij de leiding over de 'groenste' en meest onhandige wannabe jonge Illusionisten, en wordt hij bovendien geconfronteerd met zijn voormalig partner en aartsrivaal Kristina Darkwood, die ook begeleider is. Als Andy langzaam het respect afdwingt van zijn team van klunzige artiesten, inspireren ze hem om ieders afzonderlijke bijzondere talent te helpen ontwikkelen en ze voor te bereiden op de strijd tegen meer ervaren Illusionisten in de jaarlijkse 'Hoge Hoed Competitie' van het Instituut.