Mamá se fue de viaje
Vera gaat gebukt onder het feit dat ze in haar eentje verantwoordelijk is voor het hele huishouden, en ze besluit om alleen op reis te gaan voor tien dagen. Het duurt natuurlijk niet lang of er heerst volledige chaos.
Victor en Vera Garbo zijn 20 jaar getrouwd. Ze hebben vier kinderen: Bruno, Lara, Tato en Lolo. Victor wordt helemaal in beslag genomen door zijn werk en heeft geen idee wat er allemaal gebeurt in het leven van zijn vrouw en kinderen. Vera gaat gebukt onder het feit dat ze in haar eentje verantwoordelijk is voor het hele huishouden, en ze beslist om op reis te gaan voor tien dagen, zonder haar gezin. Daardoor moet haar man verlof nemen om het huishouden te runnen. Het duurt natuurlijk niet lang of er heerst volledige chaos. Stap voor stap leren Vera's man en kinderen haar reis te zien als een kans om elkaar beter te leren kennen en samen te genieten van hun mooie, chaotische leven als gezin.