Man Among Cheetahs
Wildlife-filmer Bob Poole volgt een indrukwekkende en zeer capabele cheeta-moeder die vastbesloten is om haar welpen in leven te houden. Onderweg moet hij de risico's en realiteit van filmen in de Afrikaanse wildernis het hoofd bieden, terwijl hij probeert dit razendsnelle dier bij te houden.