Marnie's World
Marnie is een mollige kat, die enorm wordt verwend en alles krijgt alles wat ze wil. Wanneer ze gedwongen wordt haar eigen weg in de wereld te vinden, beseft ze wie ze eigenlijk is: een mollige kat zonder vrienden.
Marnie is een mollige kat, die enorm wordt verwend en alles krijgt alles wat ze wil. Ineens verliest ze haar huis en wordt ze gedwongen haar eigen weg in de wereld te vinden. Aanvankelijk helemaal verdwaald, sluit ze zich aan bij een groep vreemde dieren: een hond met een grote bek, een ezel die een zebra wil zijn en een excentrieke haan. Ondanks wat ruzies in het begin beseffen de vier dieren al snel dat solidariteit en vriendschap hun enige overlevingskans zijn. Uiteindelijk besluit Marnie dat ze niet meer terug wil naar haar oude, verwende leven, want vriendschap is het grootste geschenk van allemaal.