Martha Marcy May Marlene
In haar indrukwekkende speelfilmdebuut levert Elizabeth Olsen een prikkelende en uitmuntende vertolking in deze aangrijpende psychologische thriller. Na te zijn ontsnapt aan een gevaarlijke sekte en het waakzame oog van de charismatische leider (John Hawkes), probeert een jonge vrouw genaamd Martha (Olsen) weer een normaal leven te leiden met haar gezin. Maar de pijnlijke herinneringen aan Martha's verleden veroorzaken een huiveringwekkende paranoia. Nergens lijkt het veilig als de breekbare grens tussen haar realiteit en waanideeën begint te vervagen.