Marvel Rising: Battle of the Bands
Gwen (Ghost-Spider) moet samenwerken met haar superheld-vrienden om Screaming Mimi te verslaan in de straten van New York en moet samenwerken met haar band, de Emm-Jays, om Screaming Mimi’s band op het podium te verslaan.