Marvel’s Behind the Mask
Marvel’s Behind the Mask’ is een documentaire die de kracht van identiteit achter de superhelden waar we van vandaag de dag van houden onderzoekt. Deze legendarische Marvel creaties en verhalen verbeelden niet alleen de wereld om ons heen - ze zijn een verbeelding van onze identiteit en wie we werkelijk zijn.