Me and Earl and the Dying Girl
Een sociaal vervreemde middelbare scholier, zijn beste vriend en hun terminaal zieke klasgenote hebben een hechte band in dit hartverwarmende, hilarische verhaal over echte vriendschap.
Me and Earl and the Dying Girl werd bekroond met de Grand Jury Prize en de Audience Award op het Sundance Film Festival van 2015. Het is een uniek, grappig, ongelooflijk charmant verhaal van echte vriendschap tussen de middelbare scholier Greg, zijn beste vriend en medestudentfilmmaker Earl, en Rachel, een terminaal zieke klasgenote waarmee Greg tijd door moet brengen op verzoek van zijn bemoeizuchtige moeder.