Me, Myself and Irene
In deze extravagante komedie strijden de gespleten persoonlijkheden van een politieagent uit Rhode Island (Jim Carrey) om de aandacht van een mooie vrouw die op de vlucht is voor de politie (Renée Zellweger).
Een zachtaardige agent met een gespleten persoonlijkheidsstoornis uit Rhode Island begeleidt een vrouw die door de politie in New York wordt gezocht terug naar haar geboortestad, maar wanneer hij ontdekt dat ze ten onrechte wordt beschuldigd van moord, helpt hij haar om terug te vluchten naar zijn eigen, veilige rechtsgebied.