Mickey en de zeehond
Mickey brengt per ongeluk een zeehond mee naar huis nadat deze in zijn picknickmand is gekropen. Als Mickey in bad gaat wordt de zeehond ontdekt en brengt Mickey hem terug naar het park. Later komen Mickey en Pluto er echter achter dat de badkamer vol met zeehonden zit!