Mickey's Trailer
Mickey, Donald en Goofy gaan op vakantie en zijn van plan om lekker te ontspannen en een hoop lol te maken, maar de dingen gaan niet zoals gepland. Al snel hebben ze hun handen vol wanneer de caravan losraakt van de auto. Ondanks een steile bergweg en een trein op volle vaart komen de caravan en de auto elkaar uiteindelijk toch weer tegen.