Miguel Wants to Fight
Wanneer een groep vrienden ruzie krijgt in San Antonio, slaat Miguel, een van de vrienden, op de vlucht. Nu moet hij zijn mannelijkheid bewijzen door te vechten voordat zijn familie aan het einde van de week gaat verhuizen.