Millions
De zeven jaar oude Damian gelooft dat hij een goddelijk geschenk heeft gekregen wanneer een koffer met geld letterlijk uit de lucht komt vallen. Tegen het advies van zijn oudere broer Anthony in, wil Damian graag zijn rijkdom delen met de minderbedeelden. Wanneer het geld gestolen blijkt te zijn worden zijn nobele bedoelingen getest met hartverwarmende en grappige resultaten als gevolg.