Moonlight Mile
Een jongeman rouwt met de ouders van zijn verloofde na haar overlijden door een ongeval. Wanneer een officier van justitie die gerechtigheid zoekt voor het gezin hem bij haar onderzoek betrekt, wordt hij verliefd, ondanks zijn eigen beste bedoelingen.