Morgan
Morgan gaat over een consultant voor management van bedrijfsrisico’s, die naar een verschrikkelijk ongeluk wordt gestuurd om onderzoek te gaan doen en om te bepalen of een kunstmatig leven beëindigd moet worden.
Een probleemoplosser voor bedrijven (Kate Mara) wordt naar een afgelegen, topgeheime locatie gestuurd waar ze een verschrikkelijk ongeluk moet onderzoeken en evalueren. Ze ontdekt dat het werd veroorzaakt door een schijnbaar onschuldige ‘mens’, die staat voor een mysterie van zowel oneindige beloftes als ook onoverzienbaar gevaar.