Morning Light
Ervaar een inspirerend, echt gebeurd avontuur aan boord van de hightech zeilboot MORNING LIGHT. Vijftien beginnende zeilers hebben één doel – deel uitmaken van de bemanning en te racen in de hoogst gewaardeerde zeilwedstrijd op aarde, de Transpac Yacht Race.
Ervaar een inspirerend, echt gebeurd avontuur aan boord van de hightech zeilboot MORNING LIGHT. Vijftien beginnende zeilers hebben één doel – deel uitmaken van de bemanning en te racen in de hoogst gewaardeerde zeilwedstrijd op aarde, de Transpac Yacht Race. Van start tot finish is het een achtbaan aan emoties en fysieke uitdagingen, te beginnen met zes maanden intensieve training. Slechts elf overleven om te racen in de afmattende 3580 kilometer lange Transpac. Terwijl ze hun kunnen meten tegen ervaren pro’s en de keiharde Grote Oceaan vormen de jonge mannen en vrouwen een krachtige ban en bewijzen hoe toewijding, teamwork en een sterk karakter de grootste problemen kunnen overwinnen.