Mr. Destiny
Stel je voor dat op een dag je wildste dromen uitkomen. Dat is precies wat er gebeurt met een manager wanneer hij een mysterieuze onbekende ontmoet. Plotseling verandert Larry’s saaie leventje in zijn ultieme droom: een enorme villa, een prachtige vrouw en auto’s bij de vleet.
Stel je voor dat op een dag plotseling je wildste dromen uitkomen. Dat is precies wat er gebeurt met manager Larry Burrows (James Belushi) wanneer hij een mysterieuze onbekende (Michael Caine) ontmoet. In één klap verandert Larry’s saaie leventje in zijn ultieme droom: een enorme villa, een prachtige vrouw en auto’s bij de vleet. Maar al snel blijkt zijn nieuwe leven minder fantastisch te zijn dan het leek. Uiteindelijk ontdekt Larry dat er meer voor nodig zal zijn dan wensdenken om zijn weg terug te vinden naar waar hij ooit thuishoorde. Mr. Destiny, met Linda Hamilton en de komiek Jon Lovitz, is een heerlijke komedie die overloopt van magisch amusement.