Mr. Holland's Opus
Glenn Holland is een muzikant die droomt van het componeren van een gedenkwaardig muziekstuk, maar de werkelijkheid zit in de weg wanneer hij schoorvoetend een 'baantje' accepteert als muziekleraar op een middelbare school om zijn familie te onderhouden. Uiteindelijk ontdekt Mr Holland dat zijn ware passie lesgeven is. De inspiratie die hij generaties jonge mensen meegeeft wordt zijn levenswerk. Bevat beelden van roken.