Mr. & Mrs. Smith
Brad Pitt en Angelina Jolie spelen John en Jane Smith, een normaal stel in een buitenwijk die eigenlijke geweldige, goed betaalde huurmoordenaars zijn en door rivaliserende diensten worden ingehuurd om elkaar te vermoorden.