My Cousin Rachel
Gebaseerd op de roman van Daphne Du Maurier. De erfgenaam van een aanzienlijk vermogen moet erachter komen of de vrouw van wie hij houdt een moordenares is.
Rachel Ashley (Olivia De Havilland) is de weduwe van een rijke man van het welgestelde Cornish-geslacht en hij is onder mysterieuze omstandigheden om het leven gekomen. De neef van de overleden man, Philip Ashley (Richard Burton), onderzoekt de voortijdige dood van zijn familielid en verdenkt al snel de weduwe, maar zijn groeiende gevoelens voor de vrouw maken de zaak een stuk ingewikkelder. Als ze ruzie krijgen naast een steile afgrond, maakt Rachel een fatale val. Het lijkt of gerechtigheid op een vreemde manier heeft gezegevierd... maar dan ontdekt Philip een onverwacht detail dat wijst op haar onschuld.