My Father the Hero
Een 14-jarig meisje probeert indruk te maken op een oudere jongen door een hilarisch verhaal te verzinnen over haar vader, en veroorzaakt zo chaos en verwarring.
Gérard Depardieu speelt een overbezorgde vader die in de problemen komt wanneer zijn overactieve tienerdochter te ver gaat in een tropisch resort. Al snel bezorgt de ondeugende tiener haar vader serieuze moeilijkheden en volgt de ene doldwaze tegenslag na de andere. My Father the Hero combineert hilarische komedie met een prachtige eilandlocatie en loopt over van de zonnige pret.