Mystery, Alaska
Wanneer de New York Rangers in het kader van een publiciteitsstunt afreizen naar het kliene dorpje Mystery, om daar tegen het plaatselijke team te spelen, staat het hele dorp op zijn kop.
Mystery is een afgelegen en door ijshockey geobsedeerd dorpje, met 633 van de meest excentrieke inwoners die je maar kunt bedenken, waar nooit iets verandert. Maar het leven van alle inwoners van Mystery wordt echter compleet op zijn kop gezet, wanneer de New York Rangers in het kader van een publiciteitsstunt afreizen naar Mystery, om er tegen het plaatselijke team te spelen. Russell Crowe, Hank Azaria en Burt Reynolds spelen de hoofdrollen in deze sterrencast.