Nasca Lines Decoded
Het zijn hoe dan ook bijzondere kunstwerken: maar welk doel dienden ze? Sommige theorieën suggereren dat het oude landingsbanen waren, landingsbanen voor aliens en zelfs een grote astronomische rekenmachine. Maar na jaren van onbegrip, kan de moderne archeologie mogelijk een antwoord hebben op het raadsel van de Nazcalijnen.