Nati con la camicia
Grappige parodie op spionagefilms, met het komische duo Bud Spencer en Terence Hill. Een buikspreker die graag rolschaatst en een chagrijn die net uit de gevangenis komt, worden aangezien voor twee CIA-agenten. Het is hun missie om de wereld te redden.
Een parodie op de Amerikaanse spionagefilms, met in de hoofdrol het komische duo Terence Hill en Bud Spencer. Terence Hill speelt een buikspreker die graag rolschaatst en Bud Spencer is een keiharde crimineel die zojuist is vrijgelaten. De twee vreemden raken slaags in een café en stelen per ongeluk een vrachtwagen. De verkeerspolitie denkt dat ze twee overvallers zijn. Ze weten te ontsnappen en vluchten naar het vliegveld. Ze proberen de eerste beschikbare vlucht naar Miami te nemen, doen zich voor als twee passagiers en slagen erin een gratis vlucht te krijgen. Pas dan realiseren ze zich dat ze zijn aangezien voor twee CIA-agenten op missie. Ze krijgen een koffer vol geld, een gouden auto, en ze moeten in de huid kruipen van twee excentrieke miljonairs uit Texas. Het is de bedoeling dat ze de gestoorde crimineel K1 vinden. Hij heeft een kwaadaardig plan: hij wil de wereld overnemen door een raket uit de lucht te schieten, zodat de ontstane straling alle cijfers van de planeet zal verwijderen. Geen cijfers, geen beschaving. Na een reeks achtervolgingen met auto’s en boten, geweerschoten en grappige gevechten, slagen de helden er gelukkig in om de plannen van K1 te dwarsbomen en de wereld te redden.