Need for Speed
In een race tegen de klok, scheurt Tobey Marshall (Aaron Paul) in exotische racemonsters over het asfalt op weg naar echte snelheid, echt gevaar en echte passie, op zoek naar zijn eigen grenzen in deze bloedspannende thriller.
In een race tegen de klok, zint Tobey Marshall (Aaron Paul) op wraak tegen de moordenaar van een vriend van hem. Over het asfalt scheurend in exotische racemonsters gaat hij op weg naar echte snelheid, echt gevaar en echte passie, op zoek naar zijn eigen grenzen, wat hij ook op zijn pad treft. Need for Speed is een spetterende actiefilm, naar de gelijknamige game.