Night At the Museum 2: Battle of the Smithsonian
Als Larry's museumbewoners worden ingepakt en naar het archief worden gestuurd, gaat de magische Egyptische tablet met hen mee. Dit veroorzaakt problemen want de nare broer van Ahkmenrah is ook in het Smithsonian, en hij wil de kracht van het tablet gebruiken om een ondood leger op te roepen...