Nona
Een grootmoeder, Nona, is van plan haar vrije dag door te brengen met haar favoriete tv-programma: worstelen. Wanneer haar 5-jarige kleindochter Renee echter onverwachts wordt afgezet, zit Nona klem tussen haar twee favoriete dingen.