Oliver & Company
Oliver, een pittige jonge kat, verkent New York in deze animatieklassieker met liedjes uitgevoerd door Billy Joel, Huey Lewis en Bette Midler. Oliver maakt vrienden voor het leven en vindt een echt thuis.
In deze animatie-klassieker gebaseerd op Oliver Twist van Charles Dickens wordt de dakloze Oliver, een fel katje, gered door honden. Met zijn nieuwe vrienden Dodger, Tito en de rest verkent Oliver New York. Hij wordt door een jong meisje geadopteerd en als zij wordt ontvoerd, moeten Oliver, Dodger, Tito en de anderen haar redden. Met liedjes uitgevoerd door Billy Joel, Huey Lewis en Bette Midler. Bevat beelden van roken.