OSTWIND - Aris Ankunft
Een incident stelt de relatie van Mika en Windstorm op de proef. Ondertussen proberen Mika's oma, Sam en meneer Kaan de Kaltenbach Stallen draaiende te houden, met steun van de ambitieuze en ogenschijnlijk aardige Isabell. Dan haalt Fanny de impulsieve en pittige Ari naar Kaltenbach, wat voor veel opschudding zorgt...
Een incident stelt de relatie van Mika en Windstorm op de proef. Ondertussen proberen Mika's oma, Sam en meneer Kaan de Kaltenbach Stallen draaiende te houden, met steun van de ambitieuze en ogenschijnlijk aardige Isabell. Dan haalt Fanny de impulsieve en pittige Ari naar Kaltenbach, wat voor veel opschudding zorgt. Ari voelt zich meteen aangetrokken tot Windstorm en ze lijkt een speciale band te hebben met de beroemde hengst. Vinden Windstorm en Mika misschien een nieuwe soulmate bij Kaltenbach? En zal Ari erin slagen Windstorm te beschermen tegen de gewetenloze paardentrainer Thordur Thorvaldsen?