Pancho: El perro millonario
Pancho geniet van een luxe leven nadat hij de loterij heeft gewonnen. Zijn vriend en privé-assistent, Alberto, beheert zijn enorme fortuin en probeert hem over te halen zijn geld niet over de balk te gooien en financieel verantwoordelijk te worden.
"Pancho geniet van een luxe leven nadat hij de loterij heeft gewonnen. Zijn vriend en privé-assistent, Alberto, beheert zijn enorme fortuin en probeert hem over te halen zijn geld niet over de balk te gooien en financieel verantwoordelijk te worden. Op een dag krijgt Pancho een voorstel van de gewetenloze miljardair Montalbán, die van Pancho een superster in de speelgoedindustrie wil maken. De plannen van Montalbán lopen niet zoals verwacht en hij wil Pancho ontvoeren, zodat Alberto akkoord moet gaan met de zakelijke onderneming. Pancho ontsnapt en tijdens zijn avontuur, weg van zijn landhuis en Alberto, ontdekt hij de onverwachte gevaren van het echte leven en ontmoet een nieuwe vriend."