Patoruzito
Patoruzito\r\n is voorbestemd om een groot opperhoofd te worden, maar eerst moet hij drie proeven tot een goed einde brengen om zijn kracht, moed en eer te bewijzen. Het zal niet makkelijk zijn.
Patoruzito\r\n is voorbestemd om een groot opperhoofd te worden, maar eerst moet hij drie proeven tot een goed einde brengen om zijn kracht, moed en eer te bewijzen. Het zal niet makkelijk zijn, en onderweg zal hij onverwachte hindernissen vinden die van zijn uitdaging een onvergetelijke reis zullen maken.