Peninsula
"Peninsula" duikt in de surfgeschiedenis en het heden van Italië en verkent de kustlijn en de gepassioneerde surfcultuur. De film is opgenomen in 35 mm, 16 mm en super8-film en bevat exclusieve archiefbeelden en feiten over Italiaanse surfpioniers. De documentaire, geregisseerd door Luca Merli, toont de geschiedenis van het Italiaanse surfen, met een soundtrack die tot stand gekomen is door een getalenteerd creatief team en ditto artiesten.