People Like Us
Sam is een vertegenwoordiger van in de twintig met een vlotte babbel, wiens laatste deal klapt op de dag dat hij verneemt dat zijn vader plotseling is overleden. Tegen zijn wil wordt Sam naar huis geroepen om zijn vaders nalatenschap te regelen en zich weer te verzoenen met zijn familie. Eenmaal thuis doet hij een verbijsterende ontdekking die zijn wereld op z'n kop zet: hij heeft een 30-jarige zus waarvan hij het bestaan niet kende.