Phat Girlz
Een beginnende modeontwerpster met een grote mond is op zoek naar liefde en goedkeuring in een wereld waar alles lijkt te draaien om sexy meiden met 'hete lichamen'.
Phat Girlz is een gedurfde komedie met in de hoofdrol de hilarische Mo'Nique als Jazmin Biltmore, een beginnende modeontwerpster met een grote mond. Het verhaal gaat over twee gefrustreerde vrouwen met een maatje meer, die obsessief bezig zijn met hun gewicht. In een wereld die lijkt te draaien om sexy meiden met 'hete lichamen' zijn ze op zoek naar liefde en goedkeuring. Maar dan komen de Phat Girlz in een onverwachte situatie terecht en ontmoeten ze de mannen van hun dromen, en die komen uit een cultuur waar groter beter is.