Phenomenon
Een man ontwikkelt plotseling verbazingwekkende mentale vermogens wanneer hij wordt getroffen door een mysterieus, verblindend licht. Maar wat begint als een zegen, wordt al snel vervelend wanneer vrienden bang worden en het leger de bron van zijn plotselinge genialiteit probeert te achterhalen.