Pilot
Melinda wordt bezocht door de geest van een overleden soldaat, die niet doorheeft dat hij dood is. Als ze contact opneemt met zijn zoon, denkt hij dat Melinda hem wil oplichten.
Melinda wordt bezocht door de geest van een soldaat die zegt dat hij de weg kwijt is. Melinda denkt dat hij niet doorheeft dat hij dood is, dus doet ze onderzoek en ze ontdekt dat hij sinds 1972 wordt vermist. Als ze contact opneemt met zijn zoon, denkt hij dat ze hem wil oplichten. Nu moet ze vader en zoon helpen om het verwerkingsproces af te sluiten.