Planet 51
"Als astronaut Chuck op een verre planeet landt vol met kleine groene mensen, ontdekt hij tot zijn verbazing dat we niet alleen zijn in de Melkweg. Maar hij krijgt de schok van zijn leven als de bewoners van Planet 51 ten onrechte geloven dat zijn aanwezigheid het begin is van een buitenaardse invasie van de mensheid!"
"Als astronaut Chuck op een verre planeet landt vol met kleine groene mensen, ontdekt hij tot zijn verbazing dat we niet alleen zijn in de Melkweg. Maar hij krijgt de schok van zijn leven als de bewoners van Planet 51 ten onrechte geloven dat zijn aanwezigheid het begin is van een buitenaardse invasie van de mensheid! Gelukkig beseft Lem al snel dat Chuck vriendelijk is en maakt het zijn persoonlijke missie om hem te helpen veilig terug te keren naar zijn ruimteschip."