Predator 2
Danny Glover speelt in dit spannende vervolg een korpschef die worstelt met een hoop verminkte lichamen die gevonden worden door zijn agenten. Hij dacht dat dit het werk was van vechtende bendes, maar dat is niet zo. De afslachtingen zijn het werk van een dodelijk, onzichtbaar buitenaards wezen. Nu bevindt het buitenaardse wezen zich niet alleen in de stedelijke jungle van Los Angeles – maar de korpschef is zijn volgende prooi!