Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili en Marta zijn drie meisjes die een appartement delen in het pre-Olympische Barcelona. Ze besluiten een spel te spelen: vergeet alle voorbereidingen op de mannenjacht en begin een affaire met de eerste man die je naam vraagt.