Quills
Geoffrey Rush speelt de hoofdrol in deze duistere en provocatieve thriller, waarin een voorstelling wordt gemaakt van de laatste dagen van de onzedelijke Markies de Sade en van zijn strijd met de mensen die een eind wilden maken aan zijn literatuur.