Quiz Show
Een populair tv-quiz waar veel geld gewonnen kan worden, wordt het middelpunt van een schandaal wanneer een onderzoeker uit Washington manipulatie ontdekt achter de schermen, zowel bij huidige als bij oude winnaars.
Een interessant kijkje achter de schermen van de populaire en spannende tv-spelshow waarbij veel geld gewonnen kan worden. Maar de roem en het geld veranderen al snel in een schandaal wanneer een onderzoeker uit Washington (Rob Morrow) de manipulatie achter de glimmende façade van de tv-quiz ontdekt. Bij het schandaal zijn zowel de zeer populaire huidige kampioen (Ralph Fiennes) als de gepikeerde ex-kampioen (John Tururro) betrokken.