Rebound
Coach Roy (Martin Lawrence) was ooit de topbasketbalcoach van de universiteit, maar de laatste tijd had hij alleen nog aandacht voor sponsoring, en niet meer voor de wedstrijden. Bovendien rees Roys temperament regelmatig de pan uit, wat ertoe leidde dat hij niet meer met het universiteitsteam mag werken tot hij 'zich aangepast kan gedragen' – met andere woorden, tot hij ervoor kan zorgen dat hij niet elke keer op het veld ‘ontploft’. Roy wacht nu op een interessant coachingsaanbod. Maar het enige aanbod dat hij ontvangt, is er een van het Mount Vernon Junior High School-team. Hij is daar helemaal niet blij mee, maar aanvaardt het toch. Hij hoopt dat een paar weken op de school zullen volstaan om zijn goede bedoelingen te laten zien, en dat hij dan terug mag naar zijn luxeleventje als gevierde basketbalcoach op de universiteit.