Red's Dream
Het kan een eenzaam bestaan zijn als de enige aanbieding in de koopjeshoek van fietshandel Eben's Bikes. Daarom fantaseert eenwieler Red over een clown als zijn eigenaar, die met zijn jongleeract de show steelt. Het applaus slaat al snel om in het getik van de regen en hij is weer terug in de realiteit. Er zit voor Red niets anders op dan in de hoek te blijven zitten en zijn lot af te wachten.