Reign of Fire
Matthew McConaughey en Christian Bale schitteren in dit explosieve actie-avontuur met verbijsterende special effects waar je het warm van krijgt! Wanneer een tunnel-graafproject een buitenaards, vuurspugend beest wekt uit een eeuwenlange slaap, breekt de hel los. De twaalfjarige Quinn (Bale) ziet zijn moeder sterven terwijl ze probeert te ontsnappen aan het monster. Twintig jaar later probeert hij als leider een groep vluchtelingen in leven te houden, terwijl machtige draken de lucht onveilig maken, het land verschroeien en zich voeden met de as. Dan verschijnt onverwacht Van Zan (McConaughey), een Amerikaanse Militialeider met een grote mond, en zijn luidruchtige bende drakenjagers, die vastbelsoten zijn de beesten op te jagen en te vernietigen. De gemoederen lopen hoog op wanneer ze ruzieën om het leiderschap, tot beide mannen beseffen dat maar één soort deze strijd zal overleven.