Ren Ricky Ren
Een intiem kijkje bij Heisman Trophy-winnaar Ricky Williams, een van de meest fascinerende en verkeerd begrepen personen bij het football.
Ricky Williams voldoet niet aan de Amerikaanse definitie van een moderne atleet. In 2004, met geruchten over een positieve marijuana-test, verruilt de running back van de Miami Dolphins de verering en een villa in South Florida voor anonimiteit en een tent die zeven dollar per nacht kost in Australië. Zijn besluit zorgde voor veel media-aandacht, sloopte zijn reputatie en bestempelde hem als Amerika’s wiethoofd. Maar waar bijna iedereen van de media dacht dat Williams zijn leven verpestte door het football te verlaten, dacht Ricky dat hij het juist redde. Met persoonlijk opgenomen beelden van Williams tijdens zijn tijd weg van het football neemt filmmaker Sean Pamphilon een frisse kijk op een speler die een speelbal van de media was geworden en zichzelf heeft teruggevochten als een vader een teamgenoot.