Renaissance Man
Er valt weer veel te lachen wanneer grapjas Danny DeVito zijn krachten bundelt met de getalenteerde regisseur Penny Marshall, in een levendige vijfsterren-komedie waar je van zult houden! DeVito speelt een zakenman met pech die wanhopig de enige beschikbare baan aanneemt: docent in het Amerikaanse leger. Zijn missie: voorkomen dat een stelletje ondermaats presterende buitenbeentjes zakt voor de basistraining. Het wordt lachen, want deze onwaarschijnlijke nieuwe docent en zijn klas inspireren elkaar onverwachts om alles te worden wat ze maar kunnen zijn.